Skip to content

Kurs fotografii – potrzebuję Waszej rady

19 stycznia 2016

Drodzy Czytelnicy,

Już niejednokrotnie przekonałam się, że można na Was liczyć. Mam kolejną prośbę. Marzy mi się kurs fotografii. Już od kilku lat. Chciałabym szkolić swoje umiejętności w tej dziedzinie, ponieważ temat wydaje mi się intrygujący, a jeżeli nauczę się wykonywać lepsze fotografie, przysłuży się to nie tylko mnie samej, lecz i blogowi. Myślałam o tym już w 2010 roku blog zakładając, postanowiłam wtedy działać tam gdzie jestem, z tym co mam, acz zawsze może przecież być lepiej!
Czy możecie zatem polecić mi jakiś dobry kurs fotografii, na którym da się pozyskać umiejętności, a zarazem nie zrujnować się doszczętnie?
Idealnie byłoby, aby kurs ten prowadził ktoś w Katowicach.
Będę nieprawdopodobnie wdzięczna, a efekty mam nadzieję zobaczycie jeszcze w tym roku kalendarzowym.

Magdalena

From → Różne

One Comment
  1. w sosnowcu są prowadzone kursy kwalifikacyjne (za darmo) mają też kierunek fotograficzny, jak się grupa nazbiera to wtedy otwierają 🙂 masz praktycznie bezkosztowo i można przystąpić do egzaminu po kursie 🙂

Skomentuj

