Skip to content

Życzenia na ten czas pełen nadziei

24 grudnia 2015

Drodzy Czytelnicy,

Dokładnie 5 lat temu, w miesiącu w którym założyłam ten blog, dowiedziałam się też o istnieniu śląskiego Dzieciątka. To znaczy tej tradycji, według której na Śląsku to Dzieciątko przynosi prezenty.

W 2010 roku Dzieciątko przyniosło mi męża. Co prawda 26 grudnia, lecz widocznie jak się urodziło, musiało się najpierw trochę rozejrzeć po świecie i zorientować co się dzieje, a dopiero potem działać…
W zeszłym roku o tej porze sama oczekiwałam na urodzenie się mojego własnego dzieciątka. Urodziło się ono 13 stycznia, więc obecny rok rozpoczął się dla mnie wprost niesamowicie. Co mogłoby się wydarzyć w Boże Narodzenie w tym roku? Doprawdy nie wiem, ponieważ dosłownie dwa tygodnie temu zrobiłam sobie jeden z najwspanialszych prezentów, jakie mogłabym sobie tylko wyobrazić: po 8,5 roku, za 9 podejściem udało mi się zadać egzamin praktyczny na prawo jazdy.
Egzamin zdawałam w Tychach, więc jakby na to nie patrzeć, na Śląsku.
Życzę Wam, żeby o dla Was dzieciątko okazało się podobnie łaskawe. Ono jest potężne, trzeba w nie wierzyć!

Pełnych radości i błogosławieństw Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Wspaniałym Roku

życzy

Magdalena

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rzeźba: Józef  Szypuła, Czechowice-Dziedzice. Art Naif Festival 2012.

 

From → Różne

Dodaj komentarz

Skomentuj

