Skip to content

Nagrody dla najbardziej aktywnych komentatorów Odkrywając Śląsk

4 kwietnia 2014

Kilka dni temu na facebookowym profilu Odkrywając Śląsk 400 fanów na święta Wielkanocne. Od śląskiego hazoczka naturalnie…

I muszę powiedzieć, że biedny hazoczek musioł chyba robić dziyń i noc.

Do świąt jeszcze dwa tygodnie, a prezent już przyszedł. Dziś około godziny 15.00 liczba fanów Odkrywając Śląsk na Facebooku sięgnęła 400. Bardzo jestem z tego powodu szczęśliwa. I tak jak obiecałam – w najbliższym czasie czekają na nas, a właściwie na Was – Czytelników bloga, same przyjemności.

Chcę zacząć od początku, bo blog Odkrywając Śląsk nie zaczął się przecież od mediów społecznościowych, lecz żył przez długie miesiące swoim własnym życiem. Dlatego dziś chcę nagrodzić osoby które są ze mną (i z blogiem) od samego początku. I są zarazem najbardziej aktywnymi komentatorami postów na Odkrywając Śląsk. Te dwie osoby to Łukasz Tudzierz, także śląski bloger – autor blogu tuudi.net, oraz Hadit.
Te dwie osoby są ze mną od pierwszego postu (dosłownie!).

Łukaszowi chcę w tym miejscu także serdecznie podziękować za wszelką pomoc merytoryczną, promocyjną i inną, którą zawsze służył mi przez ponad 3 lata istnienia Odkrywając Śląsk.
Wkrótce po założeniu bloga (w kwietniu 2011) otrzymałam obszerny mail z radami dotyczącymi blogowania, wyglądu strony itp. Zastosowałam się do wszystkich, co prawda niektórych ze sporym opóźnieniem… I jeszcze mnóstwo pracy przede mną.
Łukasz jest laureatem nagrody Blog Roku 2010 w kategorii Polityka i Społeczeństwo. Zasłużenie, można mu bowiem pozazdrościć lekkiego pióra (klawiatury), niewyczerpanych pokładów energii do pisania, działalności społecznej dla Śląska, niezwykłej umiejętności ujmowania ważnych zagadnień krótko, do rzeczy, konkretnie, jasno i celnie.
Co tu dużo mówić – Łukasz jak na razie pozostaje dla mnie niekwestionowanym guru śląskiej blogosfery.

Hadicie, kimże jesteś? Nie wiem. Proszę jednak o podanie na priv adresu, abym mogła wysłać nań kopertę. Oczywiście z nagrodą.

OLYMPUS DIGITAL CAMERADobra książka pt. „Człowiek jest w drodze: pejzaż śląski: pamięć, tradycja, współczesność” oraz pocztówki świąteczne wydane przez Muzeum Śląskie w Katowicach trafią wkrótce w dobre ręce – Łukasza.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA„Rodzina na Górnym Śląsku” Ireny Bukowskiej-Florentyńskiej oraz kartki świąteczne – do Hadita. Mam nadzieję, że oba pakunki trafią do Was przed świętami.

Dziękuję Wam obu. Dziękuję także wszystkim Czytelnikom za to, że jesteście. To dopiero początek blogowych śląskich przyjemności. Filujcie na nastympne!

Magdalena

From → Różne

4 komentarze
  1. Hoho. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie. Doprawdy nie wiem, czym się tak wyróżniłem. Ale jest mi bardzo miło 🙂
    PS. Tudzierz moje nazwisko. Ale się nie obrażam, bo tudzież lubię tudzież akceptuję.

  2. I tym sposobem moja lista książek do przeczytania wydłużyła się o dwie pozycje 🙂 Dzięki Magda!
    Ja dziś zamówiłem:
    1. Z czarnej krainy. Górny Śląsk w reportażu międzywojennym. pod red. Wojciecha Janoty
    2. Bez mitów. Portrety ze Śląska, A. Klich
    3. Polacy w Wehrmachcie, R. Kaczmarek
    no i wciąż czekam na „Kōmisorza Hanusika 😀

Skomentuj

